new semester new roomate (•ˆ⌣ˆ•)

Assalammualaikum,

kembali menaip blog, tiba-tiba tangan ni rajin je na menaip blog..
iye lah lepas ni kalau dah busy dengan study, dah takde masa untuk berblogging ni!!

aku rasa bersyukur sangat kerana msasih diberi peluang mendiami asrama lagi walupu sudah semester 6 tapi dah diberi peluang, terima jela.
ramai kawan aku tidak berpeluang menerima asrama.
kalu difikirkan balik selalunya bila student dah sampai semeter 2, pasti kena tapi mencari rumah sewa.
tapu aku tidakk..
maybe sebab persekitaran politeknik aku yang amat mencurigakan sebab itu ia masih menyediakan kemudahan asrama untuk student.
tq PSIS.

pada 14 Disember 2012 lalu, aku mula mendaftar untuk semester 6.
Alhamdullilah dapat roomate yang ok jugak, rakan kelas aku sendiri tapi ni lebih islamik.

tak tahu kenapa, setelah seminggu aku roomate dengan dia,
aku rasa dekat dengan ALLAH, makin rajin membaca Al-Quran.
terima kasih ALLAH sebab masih memberi aku berkawan dengan kawan baik.

actually aku takut dapat roomate yang tak reti hormat aku.
aku harap roomate kali ni dapat memperbaiki diri aku yang tak seberapa ini.

credit to Nur Adnin bt Mohd Zaid

ni lah bilik aku yang baru seminggu dihiasi bersama roomate aku 


aku harap dengan kehadiran roomate seperti in dapat mengubah diri ku ke arah positif.
amin .
huihui... bubye :)

No comments:

Post a Comment