Dunia laman sosialku (•ˆ⌣ˆ•)

Assalammualaikum

kali ni aku menulis blog mengenai laman sosial aku.
takde idea untuk blog, jadi aku ambil kesempatan ini mempromote laman sosial.
korunk nak follow atau x, itu masing-masing punye hak.

aku mula berfacebook sejak tamat ye SPM 2009,
dari situ aku mula belajar cara-cara berFacebook. Masa mula-mula memang macam ketagih la, iye la sibuk nak add friends la katakan.
dari semasa ke semasa, facebook asyik di upgrade sampai aku pun dah pening..



laman sosial kedua pulak adalah blogger..yang ni aku mula berblogging awal tahun 2011.
tapi jarang-jarang je aku post ..maklum lah busy..
aku masih tak berapa mahir lagi time na berblogging ni



dan laman sosial ketiga aku adalah twitter.
aku mula start bertwitter ni nov 2012, saje na suke-suke tapi makin lama seronok pulak.
ade lak yang berdakwah dengan post sesuatu motivasi dalam twitter.



kalu korang perasan la, setiap laman sosial aku mest aku akan gune username azie azeera.
azie tu nama samaran aku dan azeera tu nama penuh aku.
mula-mula suka je mereka username, tapi sekarang nama tu jadi panggilan untuk orang kenal aku dari laman sosial :)

penat menulis, 
sekian, terima kasih..silalah follow kalau tak keberatan ye :)




No comments:

Post a Comment