Finally, welcome semester 6 !!!

Assalammualaikum,

kembali menaip blog setelah lama menyepi. Aku baru saja mendaftar untuk semester 6 dalam jurusan Dip Civil Engineering.

tapi tak sampai seminggu aku duduk di politeknik, dapat lak cuti seminggu sempena Christmas Day  dan New Year.
ni lah hidup student seperti aku, pantang cuti nak aje balik rumah.
kawan-kawan semua sibuk dengan final project mereka cuma group aku belum lagi.
hope perjalanan final project berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah.
paling aku takut dalam semester ini adalah presentation final project yang melibatkan panel profesor atau engineer..seriously takut dan nervousss

subject yang aku amik untuk semester ini pun tidak kurang mencabar ye..
susah jugak walupun tidak banyak calculation tapi dia penuh dengan theory english.
masalah aku adalah kurang mahir dalam english..

ni lah subject yang kena amek untuk sem 6

Senarai kursus semester depan (17 Kredit):

1. Structural Analysis 2
2. Civil Eng. Project 2
3. Project Management
4. Envoromental Pollution & Control
5. Reinforced Concrete Design
6. Hydrology
7. Water and Weste Water Eng.
8. Building Services

banyak teori dan semua berkaitan dengan alam sekitar.
aku cuba yang terbaikk untuk sem ini.
memandangkan pointer sem 5 aku jatuh teruk, aku kena kekal kan pointer untuk lebih baik.
tapi aku bersyukur sangat sebab takde kena carry paper sebab pointer aku jatuh merundum abis..huhu ^_^

wish me good luck for this semester :)



No comments:

Post a Comment