Lega sudaaaa !!!

A'assalammualaikum

19 Mei adalah tarikh aku tamat menjalani latihan industri..
hatiku berasa gementar..
mana tak ye..
report ng slide masih belum siap..
seram sejuk dibuat nye.




alhamdullillah aq dapat siapkan report ney dan buku harian ney..
penat sgttt..
lepas tu kena siapkan slide untuk pembentangan..
bukan ape..
slide semua orang ley wt tapi na wt pembentangan susah..
iye la kita xtahu apa yang akan ditanyakan oleh para panel..
 da la panel suke tanye soalan pelik..
serammmm


pada 22Mei.
aku kena datang politeknik Sultan Idris Shah, Sabak Bernam..
ney la poli aku selama tiga tahun ney.,
time tu aku kena submittt semua laporan berkenaan latihan industri..
tamat segala dugaan aku dalam menyiapkan laporan ney..
dugaan malas..
wwaaaaa

huhu
aku dapat seorang pensyarah yang agak striccttt sgt dengan permarkahan..
streess gak la na jawab soalan dye
mcm-mcm tanye..
mule tanya pasal slide..
time aku buat pembentangan, dye asyik mencelah je.
patut nye 10minit je aku kne cakap tapi hampir satu jam aku kena cakap
penat deng tau..

biasa la dapat pensyarah yang cerewet..
tapi ok jugakla sebab dye ley bantu aku dari segi laporan.
mcm-mcm gak la dye komen tapi dye na tolongg bagi aku dpat marakah yg baik..
hehe xsia-sia 1jam aku menghadap muka dye..

weeeee (^_*)



No comments:

Post a Comment